Termen de livrare
Comenzile se pot livra:
· In intervalul de timp specific, de 1-2 zile lucrătoare
· In intervalul de timp agreat împreună cu dumneavoastră.
Comenzile plătite cu ordin de plata se livrează numai după ce suma intră în contul Aseyda.
Pentru comenzile expediate prin curier cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se intoarce retur in sediul firmei.
TARIFE DE LIVRARE PENTRU TERITORIUL ROMÂNIEI:
20 lei - pentru coletele cu greutate până în 3 kg
23 lei - pentru coletele cu greutate între 4kg și 10kg
32 lei - pentru coletele cu greutate între 11kg și 25kg
39 lei - pentru coletele cu greutate între 26kg și 40kg
Prețul include TVA, taxa de ambalare a coletului și taxa ramburs.
Nu se taxează în plus kilometrii suplimentari, astfel comanda poate fi făcută din orice oraș de pe teritoriul României!
Greutatea maximă admisă per colet este de 40 kg.
Livrăm și în afara României, însă tarifele diferă în funcție de țară.
Cum se face livrarea?
Firma de curierat cu care colaborăm este SameDay.
Livrarea se face în maxim 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii pentru produsele aflate în stoc, dacă toate conditiile sunt îndeplinite.
Comenzile plasate pe site sau telefonic de luni până vineri după ora 15:00, vor fi procesate in următoarea zi lucrătoare.
Comenzile plasate sambată si duminică, vor fi confirmate si procesate în ziua de luni a săptămânii următoare.
Nu se fac livrari sambată și duminică, asadar coletele expediate vineri, se vor livra luni.
Produsele pot fi ridicate și de la sediul nostru din comuna Berceni, bd.-ul 1 Mai nr.61Bis.
Cum se face plata?
Optiuni de plată:
· ramburs la curier
· plată online cu cardul
· transfer bancar
· cash la sediul nostru în momentul ridicării produselor
Suma totală de plată, atât a produselor, cât și a transportului va fi comunicată prin e-mailul de confirmare al comenzii sau telefonic.
IMPORTANT! Dacă se întamplă să primiți un colet deteriorat (uleiuri curse, creme sparte, etc.) sau dacă curierul vă cere sa achitați o altă sumă decât cea comunicată de noi și înscrisă pe awb-ul de pe colet, vă rugăm să ne sesizati imediat, pănă să plece curierul de la dvs. Reclamațiile făcute ulterior nu se iau in considerare nici de noi, nici de firma de curierat!
Stare comanda
Din momentul în care ați plasat comanda telefonic sau online (comenzile plătite cu card online apar in sistemul nostru după confirmarea tranzacției de către Netopia), ne ocupam în cel mai scurt timp de procesarea comenzii și expedierea acesteia.
Cum ne ocupam: verificăm produsele din comandă, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (în cazul în care ne solicitați acest lucru); rezervăm produsele aflate in stocul nostru.
Vă contactăm pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informații complete privind momentul pregătirii comenzii.
Informații despre comanda se vor trimite pe mail (si ca mesaj în comandă, vizibil în istoricul acesteia) sau SMS, contactul telefonic se va face doar în cazul în care este absolut necesar.
In cazul în care un produs nu este disponibil, în acord cu dumneavoastră îl vom inlocui ori îndepărta din comandă.
Puteți urmări în timp real evoluția precum și modificările aduse comenzii în secțiunea Istoric comenzi.
Stadiul comenzii:
· Comandă nouă: Comanda tocmai a fost plasată și urmează preluarea acesteia de către un consultant de vânzari ,pentru procesare.
· În așteptare: Comanda așteaptă confirmarea dumneavoastră, intrarea în stocul nostru sau al furnizorului a produsului dorit etc.
· Comandă validată și facturată: Toate produsele din comanda sunt pe stoc iar comanda se poate ridica de la sediul nostru sau se poate livra prin curier.
· Comandă expediată: comanda a fost ridicată de la sediu sau a fost expediată prin curier rapid.